Tuesday, June 02, 2009

tak sabar nak balik kg apez..


Tak sabar nak balik kg ku ini..
Rindu sangat ngan keadaan sana..
Dah lama sgt xbalik...
Walaupon hanya 5 bulan sahaja..
Tapi dah ase mcm 5tahun hehe...
Mama tggu anak mu akan balik Jumaat ini..
Doakan kepulangan anak mu ini selamat sampai..
Kegembiraan ini cukup² tidak dapat ku tahan utk melihat mama ku..
Hehe mama nanti nak makan nasi goreng mama yg sedap tu tau..
Nak makan ikan pekasam sgt² nie..
Pecah air liur je ase Haha..
Nak balik kg sebab my uncle 2 org gatai dah, derang nak kawen..
Derang kawen semua org dekat ke ye??
hehe apez sendiri xtau...
Apa punya anak buah daa..
Mama nak mandi sempeneh nanti tau..
Jangan babab abg Long tau mama:::....
kalu lah musim buah kan best, dapat apez mkn hehe::..

1 comments:

rizz said...

aloloo so sweet nk ikot ley x jupe mak mertua haha larik******